BROWNIE Z MALINAMI





Składniki:(blaszka 21x9)

-3 jajka M
-120ml rozpuszczonego oleju kokosowego
-pół szklanki ksylitolu/erytrolu
-50g mąki ryżowej
-50g mąki gryczanej
-30g mąki z tapioki/ziemniaczanej
-szczypta kardamonu
-szczypta soli
-garść suszonych daktyli
-2 tabliczki gorzkiej/mlecznej czekolady bez cukru

Sposób przygotowania:
-czekoladę łamiemy na małe kawałki, przekładamy do miseczki, dodajemy olej i całość rozpuszczamy w kąpieli wodnej (na małym ogniu)
-mieszamy, odstawiamy i studzimy
-piekarnik rozgrzewamy do 170C
-daktyle drobno siekamy
-jajka z dodatkiem słodzidła miksujemy na gładki puch
-powoli dodajemy rozpuszczoną czekoladę, całość miksujemy na małych obrotach
-dodajemy suche składniki oraz daktyle i ponownie miksujemy
-blaszkę wykładamy papierem do pieczenia i przekładamy masę
-na wierzchu układamy maliny
-pieczemy 25-30minut
-wyjmujemy z piekarnika i studzimy, aż masa stwardnieje

Smacznego i na zdrowie!



Komentarze

  1. Czuję się uwiedziona przepisem :) olej kokosowy tylko zastąpię czymś:) zjem co zrobiłam dzisiaj i że maliny już prawie sezonowe to się biorę do roboty :)
    Co róż odkąd pamietam gdzieś były brownie, a ja tak czytałam, mówiłam sob9e ze zrobię i tak mi kilka dobrych lat zlecialo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, ale w takiej wersji jeszcze nie jadłam :) Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty