Jabłkowo-morelowe ciasteczka owsiane




Składniki:
-1 szklanka płatków owsianych
-pół szklanki mąki owsianej (zmiksowałam płatki owsiane)
-1/4 szklanki rozpuszczonego oleju kokosowego (u mnie od AGNEX)
-3/4 szklanka suszonych, niesiarkowanych moreli namoczonych przez 1h (u mnie od AGNEX)
-1/4 szklanki suszonych daktyli namoczonych przez 1h (u mnie od AGNEX)
-pół szklanki dobrej jakości musu jabłkowego/dżemu jabłkowego 
-4 łyżki mąki kokosowej (u mnie od AGNEX)
-1 łyżka miodu

Sposób przygotowania:
-suszone owoce odsączamy z wody i drobno kroimy
-wszystkie składniki łączymy ze sobą i zagniatamy ciasto
-odstawiamy na 15 minut
-formujemy kulki i spłaszczamy je
-blaszkę wykładamy papierem do pieczenia i układamy ciasteczka
-piekarnik rozgrzewamy do 200C z termoobiegiem
-pieczemy 15minut, wyjmujemy z piekarnika i studzimy

Smacznego i na zdrowie!

1 komentarz:

  1. Świetny przepis, zajrzyj również do mnie i dowiedz się, że zdrowe odżywianie wcale nie musi być nudne.

    OdpowiedzUsuń