poniedziałek, 5 października 2015

Sernik dyniowo-miodowy z sera owczego i koziego


Sernik dyniowo-malinowy z owczego i koziego sera bez pieczenia. Czyli kolejna odsłona sernika, ale tym razem na zimno. Zamiast klasycznego sernika, postanowiłam przygotować nieco inną wersję. Do twarogu dodałam purre z dyni i dużą ilość skłodkiego i prozdrowotnego miodu. Dodatkowo na wierzch wyłożyłam maliny, a całość posypałam chrupiącymi płatkami migdałów. Całość tworzy idealne i smaczne połączenie!














Składniki:
-800g twarogu owczego BIO (u mnie od freedelikatesy)
-800g twarogu koziego
-1 szklanka purre z dyni
-1 puszka mleka kokosowego (u mnie od freedelikatesy)
-pół szklanki miodu malina leśna BIO (u mnie od freedelikatesy)
-50g żelatyny
-garść malin
-garść płatków migdałów

Sposób przygotowania:
-mleko kokosowe wkładamy do lodówki na kilka godzin
-do malaksera wkładamy twaróg owczy oraz kozi, purre z dyni, miód oraz stałą część z mleka kokosowego, która będzie na wierzchu puszki. Dokładnie blendujemy
-żelatynę rozpuszczamy w 1,5 szklanki gorącej wody i studzimy
-do masy twarogowej dodajemy żelatynę i za pomocą miksera dokładnie miksujemy
-masę przelewamy na blaszkę (około 23cm) i wstawiamy na około 15 minut do zamrażalnika
-po upływaie czasu delikatnie wciskamy maliny i posypujemy płatkami migdałów
-wstawiamy do lodówki. Najlepiej na całą noc





Smacznego i na zdrowie!

1 komentarz :